Ciekawostki
  • Strzeż się tych diet

    Lodowa

    Przekonuje, że schudniemy, jedząc wyłącznie lody, bo wapń odgrywa znaczącą rolę w spalaniu tłuszczu.

  • Dieta Lorda Byrona

    Ten król romantycznych poetów miał całkiem przyziemny problem. Obdarzony naturalną skłonnością do tycia całe życie walczył z nadwagą. Katując się drakońskimi dietami potrafił w kilka lat schudnąć ponad 30 kilo

  • Warto zobaczyć

Wizyt:
Dzisiaj: 14Wszystkich: 887024
Poleć stronę znajomemu.


Nikomu nie udostępniamy Twojego maila!
Zapisz się do Newslettera by otrzymywać informacje o nowościach w odchudzaniu i dietach.
Nikomu nie udostępniamy Twojego maila!

Jak ćwiczyć?

Nowości » Jak ćwiczyć?

Ile razy w tygodniu ćwiczyć?

Odwieczne pytania męczą nas podczas domowych treningów. Ile razy w tygodniu ćwiczyć? Po ile razy wykonywać dane ćwiczenie? Czy ważna jest pora dnia? Wybierając opcję tańszą – domową, musimy liczyć tylko na siebie. Nie będąc z wykształcenia trenerem czy dietetykiem trudno będzie nam pozyskać chociażby podstawową wiedzę. Musimy włączyć logiczne myślenie. Opierać się nieco na wiadomościach, które już pozyskaliśmy, od znajomych i nie tylko. Pamiętajmy, że jesteśmy tylko ludźmi i nie ćwiczenia dzień w dzień mogą odnieść wymierny skutek. Owszem sportowcy mogą ćwiczyć codziennie po 8 godzin. Jednak ich życie jest na tym oparte od dłuższego czasu.

Tak naprawdę trudno jednoznacznie wszystkim odpowiedzieć na ww. pytania. Zależy to bowiem od kilku czynników, chociażby takich jak: wiek, budowa naszego ciała czy stosowana przez nas dodatkowo dieta.  Z pewnością wielkim błędem będzie ćwiczenie 5 razy w tygodniu przy wielkim obciążeniu. Tego nasze stawy i mięśnie mogą nie wytrzymać. Jak widać należy uważać podczas obmyślania własnego planu ćwiczeń. Dzięki wielkim oczekiwaniom względem siebie możemy już w pierwszym dniu nabawić się niemałych kontuzji, które mogą wykluczyć nasze ćwiczenia przez dłuższy czas.

Google+